Winkelend publiek past zich aan chipkaart aan

De Rotterdamse metro heeft het eerste weekeinde zonder strippenkaart goed doorstaan. Winkelend publiek, terugkerende wintersporters, bezoekers aan het internationaal filmfestival en Ahoy-concertgangers pasten zich allemaal aan de ov-chipkaart, aldus De Pers.

Het afgelopen weekeinde reisden ruim 200 duizend mensen met de Rotterdamse ondergrondse, gelijk aan een gemiddeld ander weekeinde. Lange wachtrijen bleven uit.

De verkoop van chipkaarten steeg fors. Een woordvoerder van de RET sprak zondag zelfs van een substantieel verschil met de strippenkaart. Hij leidt daarvan af dat het aantal zwartrijders flink is teruggelopen.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!