‘Meer pinnen in horeca’

Koninklijk Horeca Nederland (KHN) start een campagne om het pinnen in horecagelegenheden te stimuleren. Nu blijft de horeca nog ver achter met mogelijkheden om met een pinpas te kunnen betalen.

Uit cijfers van het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat vorig jaar in 56 procent van de horecagelegenheden kon worden gepind. Bij winkelbedrijven ging het al om zeventig procent.

KHN wil die achterstand inhalen. Zo gaat de organisatie haar leden wijzen op de voordelen van pinbetalingen en kunnen er tegen korting pinapparaten worden aangeschaft.

Reacties 0


Schrijf een reactie


Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Altijd op de hoogte van de laatste trends in de retailsector.

Schrijf je nu in voor de nieuwsbrieven van RetailTrends.

Er staan fouten in het formulier. Corrigeer je invoer en probeer het opnieuw.

Vul uw wachtwoord nogmaals in ter controle.

Je bent toegevoegd aan onze mailinglijst!