​‘Wisselwerking tussen La Place en Jumbo steeds zichtbaarder’
07-10-2016

Reageer (1)

Jumbo biedt enkele producten van La Place aan in zijn Foodmarkt in Veghel. Het gaat om het worstenbroodje en de vijf populairste gebakjes van de restaurantformule.

De introductie van het worstenbroodje heeft onder meer te maken met de sluiting van enkele vestigingen van La Place in het zuiden van het land, waardoor liefhebbers uit die regio het broodje moesten missen. De uitbreiding van het assortiment in de Foodmarkt is volgens Jumbo de volgende stap in de uitwisseling van recepturen met La Place. Eerder voegde de retailer al koffiebonen van het merk La Place toe aan zijn assortiment.

De wisselwerking tussen La Place en Jumbo wordt steeds meer zichtbaar, stelt directeur formule en innovatie Colette Cloosterman. Producten en concepten worden volgens haar uitgewisseld en steeds meer recepturen worden met elkaar gedeeld. “Bovendien werken koks van Jumbo en La Place nauw samen aan nieuwe producten en concepten.”

Cloosterman zei eerder dit jaar op het congres Trends & Transities in Retail al tevreden te zijn over de kruisbestuiving tussen de twee formules. “Er is meer toepasbaar bij Jumbo dan van tevoren gedacht. Ik zie veel potentie voor synergie.”

Bron: RetailNews

Download de gratis RetailNews-app in de App store of Google Play store
en blijf altijd en overal op de hoogte van het laatste nieuws.

Reacties
Reacties
  • 07-10-2016 08:31:04
    Het is mooi dat het 'huwelijk' tussen La Place en Jumbo steeds meer vorm krijgt! Dat zelfs in de Jumbo's zichtbaar is/wordt! Dat is tenminste nog iets positiefs na de ondergang van V&D! En Paul Bringman zal als geestelijke vader van La Place ongetwijfeld tevreden zijn over zijn 'kind' La Place!!! C. Arkesteijn
Plaats een reactie